Väla med lilla söta cajsa bajsa !! ;D

Hej svejs i lingon skogen :D

Just nu sitter jag o lilla söta Cajsa ochg kollar på Bones ( eller just nu bloggar ja men iallafall (; )
Cajsa black mailar mig :S jag får inte skriva "Cajsa bajsa" MEN JAG ÄR BUSIG SÅ JAG GÖR DE ÄNDSÅ !!;D
jag ska sova hos cajsa och vi ska göra ansiktsmasker :D ( jag har jätte torr hud :S )
Så vi ska göra ansiktsmasker ...... som jag precis sa Xp. Btw någon som vet hur man gör en bra hemma gjord ansiktsmask??, så kan ni gärna säga det (För torr hud ) .... visst va det lite diskret ;)

Idag har då jag och Cajsa varit på väla och haft kul :D som ni vet så sa jag att jag skulle köpa en ny bh .... japp det blev inte så jag köpte istället ett helt onödigt linne -.- ( som var väldigt fint ;) (Y)
Cajsa köpte inget men hon såg ett par skit fina jeans på Bik Bok och en hoodie :D ( as mysig) och jag hittade också ett par skit fina jeans som kosta 499 kr och jag hade bara 500 kr med mig, (så ja tror mamma får köpa dom åt mig ;)
Iallafall så hade vi kul och vi åt ett par skit goda mackor ;D Nu kommer det lite bilder och antagligen fler i kväll :D puss <3








Kommentarer
Postat av: HANNA

söt du är !



ska snart färga håret, du då? (;

2011-05-28 @ 20:25:25
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Anonym

idag ska jag inte göra mycket, plugga till prov :D har du facebook? :d <3

2011-05-29 @ 15:56:20
URL: http://soevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0