Dagens visa!

Hallå !
Idag var jag då först på gympan :) jag kom försent som vanligt men denna gången gjorde det inte så mycket för att våran "lilla" lärarare Rolf var inte där "som vanligt" -.- så vi fick ringa våran klassföreståndare Hååååkan !! som räddade oss ... typ :p men han var inte så glad för när jag ringde honom (jag fick ju rycka in som den hjälte jag är ;) ) så var det ända han gjorde att sucka XP  Han verkade ju riktigt "antusiastisk" :p fast det var de fler som var för nästan alla bara stack när dom fick reda på att Rolf inte skulle komma -.- ja menar det var den sista gymmpa lektionen ... men jag gick iallafall här skolar man nt ;D. iallafall så spela vi typ basket hela tiden va inte så kul :p


Men efter gympan stack jag och Aleksandra till Helsingborg till Väla!! :D men vi failade lite på vägen XD för vi skulle då ta bussen från knutpunkten osv men vi råkade gå på fel buss :P så vi åkte run t Helsingborg i typ en timma runt på samma väg i ringar och vi fattade ingenting XD XD !!!  till sist frågade busschaufören om vi inte skulle gå av snart .... ett ända ord " FAIL"
Jaja vi lipade inte för de inte utan till sist kom vi till Väla och det förast vi gjorde va att äta :D mums!! sen hade vi en full shopping runda och hade jätte kul :D <3 sen påväg hem försökte jag att måla naglarna på bussen (gör aldrig det !!)   Aja man kan inte gråta över spilld mjölk :D ses love u all <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0